غول گرافیک دنیا فتوشاپ

غول گرافیک دنیا فتوشاپ

همه چیز در فتوشاپ و برنامه های ادوبی
غول گرافیک دنیا فتوشاپ

غول گرافیک دنیا فتوشاپ

همه چیز در فتوشاپ و برنامه های ادوبی

خرید خانه چه مراحلی دارد؟

خرید خانه واقعا چقدر طول می کشد؟

14 دقیقه مطالعه


برای هر سرمایه گذار املاک و مستغلات بسیار مهم است که با روند بستن قرارداد فروش زمین و فروش ویلا  و خانه آشنا باشد. چه در حال خرید یک خانه برای یک خانواده یا ملک چند خانواری هستید، باید روند بستن قرارداد آن ملک را درک کرده و در آن پیمایش کنید.



 

درست مانند ورزش، شما همیشه می خواهید در این روند به جای دفاع در حمله باشید. شما باید درک کنید که چه انتظاری دارید تا بتوانید خود را برای موفقیت آماده کنید و در واقع به خانه جدید خود نزدیک شوید. شما همچنین می خواهید بدانید که چه چیزی از نظر جدول زمانی معقول است.


خرید خانه چقدر طول می کشد و چه مراحلی دارد؟

چه برای اولین بار خانه بخرید ، چه برای بار پنجم، می خواهید بدانید چه مارحلی دارد و چقدر زمان بر است. برای هر سرمایه گذار املاک و مستغلات بسیار مهم است که با روند بسته شدن فروش ملک آشنا باشد. چه در حال خرید یک خانه برای یک خانواده یا ملک چند خانواری هستید، باید روند بسته شدن قرارداد آن ملک را درک کرده و در آن پیمایش کنید.

درست مانند ورزش، شما همیشه می خواهید در این روند به جای دفاع در حمله باشید. شما باید بدانید که چه انتظاری دارید تا بتوانید خود را برای موفقیت آماده کنید و در واقع خانه جدید خود را ببندید. شما همچنین می خواهید بدانید که چه چیزی از نظر جدول زمانی معقول است.

بنابراین شما آماده خرید خانه هستید اما مطمئن نیستید که این روند چقدر طول می کشد. در حالی که هر معامله متفاوت است و می تواند به طرق مختلف متفاوت باشد، در بیشتر موارد، خرید خانه بسیار ساده است و می تواند تقریباً 30 تا 60 روز یک بار تحت قرارداد طول بکشد.

با فرض اینکه برای خرید خانه جدید خود وام می گیرید، باید بیشتر، اگر نه همه مراحل زیر را دنبال کنید.

اگر قرار است برای خانه خود پول نقد بپردازید، این به شما بستگی دارد که آیا بسیاری از مراحل را دنبال کنید.

در سفر به استان مازندران با خانه های ویلایی زیبایی روبرو خواهید شد.


مراحل خرید خانه و روزهای تکمیل آنها

پس انداز برای پیش پرداخت املاک 

این کاملاً به وضعیت مالی شخصی شما بستگی دارد. من این را به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل نهایی در مورد مدت زمان خرید خانه درج نمی کنم، اما این یک مرحله بسیار مهم (اگر نه واضح) در خرید خانه است.

برای برخی از انواع خاص وام، نیازی نیست پولی بگذارید. این مرحله زمان نمی برد.

بیشتر اوقات، شما باید 5٪ تا 20٪ از قیمت خرید را به عنوان پیش پرداخت پس انداز کنید.

به عنوان مثال، برای خانه ای که به قیمت 200000 دلار خریداری می کنید، به 10000 دلار تا 40000 دلار پس انداز به عنوان پیش پرداخت نیاز دارید. برای  محاسبه آنلاین قیمت ملک کلیک کنید.


قبل از ارائه پیشنهاد، تمام پولی را که پس انداز کرده اید در یک حساب پس انداز یا چک که تا زمانی که در خانه جدید خود را نبندید لمس نمی کنید، بگذارید. این بعداً وارد عمل خواهد شد (به زیر مراجعه کنید، زیر را آماده کنید.



نماینده ای را که دوست دارید پیدا کنید (1 تا 10 روز)

این یکی از مهم ترین مراحل در جستجوی خانه است. شما در تمام مراحل خرید خانه با نماینده خود در تماس خواهید بود. ساعت‌ها با هم به خانه‌ها نگاه می‌کنید و زمانی که زمان ارائه پیشنهادات و مذاکره فرا می‌رسد به این شخص برای مشاوره نگاه خواهید کرد.


در این مدت باید برای جستجوی یک نماینده واجد شرایط وقت بگذارید. کسی را انتخاب کنید که تجربه خرید خانه در منطقه مورد نظرتان را داشته باشد و از زیر و بم بازار آگاه باشد.

شما همچنین می خواهید با یک مشاور املاک کار کنید که توسط دیگرانی که با آنها خانه خریده اند توصیه می شود. اینها نباید افرادی باشند که شما واقعا آنها را می شناسید، اما این مفید است.

علاوه بر این، شما می خواهید شخصی را پیدا کنید که با شخصیت شما و اهدافی که برای خرید خانه دارید مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر فردی بسیار آرام هستید، ممکن است به نفع شما نباشد که با فردی که همیشه در سطح انرژی 30 از 10 است، بروید.


دریافت پیش تایید برای وام (1 تا 3 روز)


این فرآیند بسیار ساده است و معمولاً در عرض 24 ساعت قابل انجام است.

هر وام‌دهنده‌ای که انتخاب کنید، از شما سؤالات واجد شرایط بسیار ساده‌ای درباره وضعیت مالی‌تان می‌پرسد. آنها می خواهند بدانند که شما به عنوان یک فرد یا یک خانواده چقدر در ماه درآمد دارید. آنها همچنین می خواهند بدانند چه بدهی های مکرری دارید.


بدهی‌ها می‌توانند خانه‌های دیگری باشند که مالک آن هستید، پرداخت‌های خودرو، و حتی صورت‌حساب‌های کارت اعتباری که مدیون آنها هستید. اینها تنها انواع بدهی ها نیستند، بلکه رایج ترین آنها هستند. نسبت بدهی به درآمد عامل مهمی است که وام دهندگان وام مسکن از آن برای تعیین صلاحیت مالی شما برای وام استفاده می کنند.

پس از یک تماس تلفنی کوتاه، بانک برای اطمینان از اینکه واجد شرایط هستید، اعتبار شما را بررسی می کند. خیلی نگران این قسمت نباشید، حتی اگر بهترین امتیاز اعتباری را ندارید. تا زمانی که درآمد شما منهای بدهی شما بالاتر از آستانه بانک باشد، باید بتوانید وام دریافت کنید.


برو دنبال خونه ات


این بخش دیگری از فرآیندی است که من در محاسبه زمان نهایی مدت زمان خرید خانه لحاظ نمی‌کنم. جدول زمانی شما می تواند بسته به بازاری که در آن جستجو می کنید و معیارهای سختگیرانه شما بسیار متفاوت باشد. 


این را هم بخوانید :  فروش سریع ملک


به شدت توصیه می شود که در این مرحله از فرآیند شکار خانگی را انجام دهید. در حالی که ممکن است در اولین خانه ای که به آن نگاه می کنید، یا حتی در یک خانه باز، خانه ایده آل خود را پیدا کنید، این ایده عالی است که تا جایی که می توانید شکمتان را ببینید.

وقتی خانه‌ای را دیدید، یا تعداد کمی از آن‌ها را دیدید، باید در ساعات مختلف روز از آنجا رد شوید تا ببینید محله در صبح، عصر و در مواقع پرترافیک که مردم واقعاً می‌آیند و می‌روند چگونه است. از خانه هایشان این به شما حس خوبی از مکانی که قصد خرید دارید می دهد.


ارسال، مذاکره و امضای قرارداد (2 تا 10 روز)


شما خانه ای پیدا کردید که می خواهید بخرید. تبریک می گویم!

مرحله بعدی فرآیند این است که تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید به عنوان قیمت ملک به فروشنده پیشنهاد دهید. سپس باید تعیین کنید که آیا می خواهید هزینه های بستن قرارداد ، بودجه تعمیرات یا هر گونه موارد احتمالی دیگری را که ممکن است نیاز داشته باشید درخواست کنید.

نماینده شما پیشنهاد را برای امضای شما نوشته و پس از انجام آن به نماینده فروشنده ارسال می کند.

اگر فروشنده پیشنهاد شما را بپذیرد، عالی است. در بسیاری از مواقع، آنها با چیزی که پیشنهاد متقابل نامیده می شود، برمی گردند. شما می توانید پیشنهاد متقابل آنها را ارزیابی کرده و بر اساس شرایط مورد نظر خود و شرایط فعلی بازار مسکن، آن را بپذیرید یا پیشنهاد متقابل خود را ارائه دهید.

پس از پایان رفت و برگشت، می‌توانید قرارداد نهایی را امضا کنید و وارد مرحله سپرده خرید خانه شوید.


وام را نهایی کنید

چندین مرحله در این فرآیند وجود دارد که گرفتن وام را کمی خسته کننده می کند.

آن نامه پیش تأییدیه ای را که قبل از شروع جستجوی خانه دریافت کرده اید را به خاطر دارید؟ آن را دور بریزید زیرا دیگر معنایی ندارد. بانک اکنون می‌خواهد عمیق‌تر به امور مالی شما بپردازد و مطمئن شود که شما از زمان دریافت آن نامه هیچ کار احمقانه‌ای از نظر مالی انجام نداده‌اید، مانند خرید یک ماشین کاملاً جدید که درآمد شما قادر به حمایت از آن با وام مسکن نیست. آنها گزارش اعتباری شما را به طور عمیق تجزیه و تحلیل می کنند و امتیاز اعتباری و سلامت مالی کلی شما را ارزیابی می کنند. در این مرحله، وام دهنده می خواهد صورت های بانکی شما را ببیند.


همراه با اطلاعات شخصی شما، بانک می خواهد درباره خانه بداند. این بخش از فرآیند بسیار طولانی تر از امور مالی شما است، اما خوشبختانه نیازی به انجام کارهای زیادی از شما نخواهد داشت.


به طور کلی، انتظار یک بازه زمانی 2-4 هفته ای را برای نهایی شدن وام خود داشته باشید. اگر همه چیز ساده باشد، ممکن است حدود 10 روز طول بکشد. در پایان، یک سند افشای پایانی از وام دهنده خود دریافت خواهید کرد که در آن به وضوح نوع وام و شرایط آن مشخص می شود. 

از اینجا، بسیاری از مراحل زیر به طور همزمان انجام خواهند شد.


کار عنوان فرآیند (3 تا 5 روز)


برای دریافت وام مسکن، بانک باید بداند که خانه دارای عنوان مشخص یا تمیز است.

عنوان واضح به این معنی است که هیچ حق حبس معوقی در مورد ملک وجود ندارد. حق حبس می تواند هر چیزی باشد، از کارهایی که تا به حال انجام شده است اما هرگز پرداخت نشده است تا قبوض آب و برق پرداخت نشده. عنوان واضح نیز نشان می دهد که معاملات فروش قبلی به درستی انجام شده و مالک فعلی مجاز به فروش خانه است.


کار عنوان قرار است توسط شرکت مالکیت یا وکیل پایان کار انجام شود و نیازی به کار در پایان شما نخواهد بود، اما این بخشی از فرآیند انتظار است.


دریافت ارزیابی (3 تا 10 روز)


ارزیابی یک مرحله بسیار مهم در تضمین وام خانه است. بسته به نوع وامی که دریافت می کنید، بانک فقط تا مقدار معینی از ارزش ارزیابی شده وام می دهد.


بیایید از آن خانه 200000 دلاری مثال قبلی خود برای نشان دادن نحوه کارکرد آن استفاده کنیم.


اگر آن خانه را ارزیابی کرده باشید، و بازنگری شود که ارزیاب فکر می کند که ارزش آن 200000 دلار است، عالی است—بانک با روند تأیید وام پیش خواهد رفت.


از طرف دیگر، اگر ارزیابی به 180000 دلار برگردد، بانک مبلغی را که درخواست کرده اید به شما وام نمی دهد. در این شرایط، یا باید پیش پرداخت بزرگتری داشته باشید یا به میز مذاکره برگردید و قیمت فروش خانه را کاهش دهید.


بانک‌ها این کار را به این دلیل انجام می‌دهند که اگر بخواهید پرداخت وام را متوقف کنید، می‌خواهند بدانند که می‌توانند با فروش خانه به قیمتی نزدیک به ارزش تخمینی، پول خود را پس بگیرند.

فرآیند دریافت ارزیابی بسیار ساده است. اغلب اوقات، نماینده یا وام دهنده ای که با آن کار می کنید، یک ارزیاب یا تعداد کمی دارد که با آنها کار می کنند و به آنها اعتماد دارند. بسته به حجم کاری او، برنامه ریزی برای بیرون آمدن فرد به خانه می تواند چند روز طول بکشد.

هنگامی که ارزیابی را برنامه ریزی کردید، رویداد واقعی معمولا بین یک تا دو ساعت است.

پس از اینکه ارزیاب بررسی خانه را انجام داد، گزارشی از خانه در وضعیت فعلی آن در مقایسه با خانه‌های مشابهی که اخیراً در منطقه‌ای که با قیمتی مشابه آن را پیدا کرده‌اند، فروخته‌اند.

ارزیابی چیزی نیست که شما واقعاً باید برای آن حضور داشته باشید، زیرا ارزیاب وارد خانه‌ای که می‌خواهید بخرید وارد نمی‌شود. این فعالیت بعدی است که باید برای آن وقت بگذارید.


بازرسی دریافت کنید (3-10 روز؛ 1-3 ساعت زمان فعال)


در حالی که این مورد مورد نیاز بانک نیست، بازرسی خانه احتمالاً یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید قبل از خرید خانه انجام دهید. یک بازرس خوب هر چیز کوچکی را که در خانه اشتباه می کند و همچنین چیزهای بزرگ را انتخاب می کند.

این مرحله را نادیده نگیرید، حتی اگر فکر می کنید همه چیز را در خانه اشتباه دیده اید - یا اگر فکر می کنید مشکلی وجود ندارد. من خانه‌های نوساز را دیده‌ام که یک بازرس مشکلاتی در آنها پیدا کرده است.

درست مانند ارزیابی، ممکن است چند روز طول بکشد تا یک بازرس خوب از خانه شما بیرون بیاید و به خانه شما نگاه کند، بنابراین می‌خواهید این روند را هر چه زودتر شروع کنید. بسته به قرارداد خود، فقط یک پنجره کوتاه برای تکمیل بررسی دقیق خود در اینجا خواهید داشت.


بسته به اندازه و نوع خانه ای که به دنبال خرید آن هستید، بازرسی می تواند از یک تا چند ساعت طول بکشد. بازرس قرار است روی پشت بام برود و به اطراف نگاه کند، به اتاق زیر شیروانی برود و زیر خانه بخزد.

هنگامی که آنها ملک را بازرسی کردند، بازرس معمولاً حدود 24 ساعت طول می کشد تا با گزارشی از تمام مواردی که در خانه پیدا کرده است به شما مراجعه کند.


مذاکره تعمیرات (2 تا 7 روز)

اکنون همه چیزهایی را که در خانه مشکل دارند و نیاز به تعمیر فوری یا نه چندان فوری دارند، می دانید. مگر اینکه می‌دانستید خانه را همانطور که هست می‌خرید، به این معنی که فروشنده از قبل گفته است که قرار نیست تعمیری انجام دهند، این شانس شماست که کلاه مذاکره را دوباره سر بگذارید.

شما لیستی از چیزهایی را که می خواهید قبل از خرید خانه تعمیر کنید، به فروشنده ارسال می کنید. می توانید از آنها بخواهید که تعمیرات مورد نیاز را انجام دهند یا مقداری پول به شما اعتبار دهند و آنها را خودتان تعمیر کنید.

به طور کلی، می‌توانید ظرف چند روز این موضوع را حل کنید، اما گاهی اوقات مذاکره بیشتر طول می‌کشد. با این حال، این به مدت زمانی که برای خرید خانه نیاز دارد، نمی پردازد، زیرا در مراحل اولیه این کار انجام می شود.


خرید بیمه صاحب خانه (2 تا 3 روز)

هر بانکی که به شما وام می‌دهد، از شما می‌خواهد که بیمه مالک خانه در ملک داشته باشید. آنها حتی پرداخت های بیمه شما را به پرداخت ماهانه وام مسکن شما (و همچنین مالیات ها، در صورت تمایل) می بندند، بنابراین لازم نیست نگران قبض اضافی برای پرداخت باشید. اینجاست که اصطلاح PITI از اصل، بهره، مالیات و بیمه می آید.

معمولاً پس از یک تماس تلفنی کوتاه با نماینده بیمه، می توانید ظرف 24 تا 48 ساعت یک پیشنهاد دریافت کنید. در موارد بسیار نادر، کمی بیشتر طول می کشد.

می‌توانید در این مورد خرید کنید، که چند ساعت وقت فعال تلفنی یا اینترنتی برای شما می‌گیرد، یا فقط با شرکتی که قبلاً به آن اعتماد دارید بروید. تا زمانی که برای شروع روزی که قرار است خانه را ببندید، پوشش دارید، خوب هستید که بروید.

وجوه بسته شدن خود را آماده کنید (36 ساعت قبل از بسته شدن)

تا این مرحله، شما باید تا حد امکان نسبت به پول موجود در حساب های بانکی خود کم کاری کرده باشید. شما نمی خواهید پول را از یک حساب بانکی به حساب دیگر منتقل کنید، زیرا این کار ردیابی پول شما را برای وام دهنده دشوارتر می کند و شما را برای دریافت وام تضمین می کند.

می‌خواهید دستورالعمل‌های سیم‌کشی و مبلغ بسته شدنی را که برای این مرحله نیاز دارید، از شرکت یا وکیل خود دریافت کنید. مطمئن شوید که دستورالعمل‌های سیم‌کشی را با آنها تأیید می‌کنید، زیرا در اینجا می‌توان کلاهبرداری کرد و نمی‌خواهید تمام پول ذخیره شده خود را از دست بدهید.

معمولاً می توانید به جای سیم کشی پول، یک چک صندوق برای بسته شدن دریافت کنید.

پس از دریافت مقدار مورد نیاز و دستورالعمل سیم کشی، فقط باید مشخصات سیم کشی را به بانک خود بدهید. بسته به بانک خود، می توانید این کار را به صورت تلفنی یا آنلاین انجام دهید.


مرحله نهایی (1 تا 3 ساعت قبل از بسته شدن)

اگر فروشنده را مجبور به تعمیر خانه نکرده‌اید، این مرحله غیرضروری است، اما همیشه می‌توانید پیش از خرید خانه، مطمئن شوید که هیچ تغییر عجیبی در خانه ایجاد نکرده است.

این آخرین فرصت شما برای دیدن خانه است، قبل از اینکه مشکل شما شود.

اگر از فروشنده خواسته‌اید که تعمیراتی انجام دهد، این آخرین نکته برای تأیید اینکه آنها کاری را که می‌گویند انجام می‌دهند انجام داده‌اید (اگرچه انتظار تا آخرین لحظه مانند این احتمالاً ایده خوبی نبوده است) است.


در خانه جدید خود را ببندید! (1 ساعت)

شما به روز امضا رسیدید. تبریک می گویم!

فرآیند امضا می تواند کمی وقت گیر و خسته کننده باشد. شما قرار است نام خود را بیشتر از همیشه امضا کنید.

نماینده اختتامیه شما شما را در تمام اسنادی که امضا می کنید راهنمایی می کند و مطمئن می شود که هر یک از مکان هایی را که در آن امضا می کنید را درک می کنید.

در این روند عجله نکنید. شما نمی خواهید چیزی را امضا کنید که درک نمی کنید. اگر سوالی دارید از آنها بپرسید. این چیزی است که نمایندگان برای آن پول می گیرند، پس از آن استفاده کنید.

واقعا خرید خانه چقدر طول می کشد؟

به یاد داشته باشید که بسیاری از این کارها به طور همزمان انجام می شوند و مجموع داده شده برای هر مرحله لزوماً تجمعی نیستند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما می توانید در 17 روز خانه بخرید.

در واقع، در بین هر مرحله ای که یک بانک به آن نیاز دارد، چند دست ظرف را به هم می زنند. قرار نیست هر مرحله به سادگی گرفتن یک ارزیابی یا عنوان واضح باشد.

پس خرید خانه چقدر طول می کشد ؟ به طور کلی، بسته به بازاری که در آن هستید و بانکی که با آن کار می کنید، بین 30 تا 60 روز و با میانگین حدود 45 روز طول می کشد.

چه چیزی باعث تاخیر در فرآیند خرید خانه می شود؟

از آنجایی که هیچ میانبر واقعی در فرآیند خرید خانه وجود ندارد، ممکن است طولانی به نظر برسد و ماه ها یا بیشتر طول بکشد. اما در صورت تأخیر ممکن است حتی بیشتر طول بکشد. معمولاً شما در خرید خانه با تأخیر مواجه می‌شوید، زیرا سعی کرده‌اید میانبرها را بردارید یا مراحل را نادیده بگیرید. برمی گردد تا تو را گاز بگیرد.

جنگ‌های پیشنهادی، جایی که شما و شخص دیگری در تلاش برای پیشی گرفتن از دیگری هستید، یک دلیل بسیار رایج برای به تاخیر انداختن خرید خانه است. به هر حال، فروشنده باید خانه را به شخصی که بیشترین پول را پرداخت می کند، بفروشد، به خصوص در زمان جنگ مناقصه.

اگر بازار مسکن در منطقه شما پایین باشد، تقاضای زیادی وجود خواهد داشت و ممکن است خانه اول یا دومی را که در آن پیشنهاد می دهید برنده نشوید. این به این دلیل است که یک نفر همیشه می تواند از شما پیشی بگیرد، که مستقیماً به جنگ های مناقصه مربوط می شود.

اگر به درستی برای درخواست وام مسکن خود آماده نیستید، ممکن است خطاهای بیشتری پیدا کنید و مجبور شوید آن مدارک را دوباره ارسال کنید. شرکت های وام مسکن اسناد زیادی را از شما می خواهند و شما باید بتوانید آن را در اختیار آنها قرار دهید. این به این دلیل است که آنها روی آینده شما سرمایه گذاری می کنند - به شما کمک می کنند تا به خانه برگردید - بنابراین آنها نیاز به دسترسی به بسیاری از اسناد مالی دارند. شما باید به موقع به درخواست های این اسناد پاسخ دهید.


چگونه می توانم روند خرید خانه را تسریع کنم؟

خرید و فروش سریع خانه ؟ وقتی زمان پیدا کردن خانه فرا می رسد، در مورد مشاور املاک خود واقعاً محتاط باشید. شما می خواهید فردی باتجربه را انتخاب کنید که برای شما وقت داشته باشد، بنابراین نمی خواهید کسی با گروه زیادی از مشتریان به آن تمایل داشته باشد. آنها باید بازاری که شما در آن هستید را به خوبی بشناسند و بتوانند هنگام انتخاب خانه خود به شما در ارائه پیشنهادات رقابتی و پیشنهادات متقابل کمک کنند.

تمام اسناد مالی خود را زود جمع آوری کنید و از مشاور املاک خود بخواهید به شما کمک کند مطمئن شوید که آنها همان چیزی هستند که برای شرکت وام مسکن نیاز دارید. این به شما در روند وام مسکن کمک می کند. مدارک دقیق به محصول وام و وام دهنده بستگی دارد، اما می توانید انتظار داشته باشید که به موارد زیر نیاز داشته باشید:

دو فیش حقوق آخر شما از محل کار.

آخرین دو سال اظهارنامه مالیاتی و فرم های W-2.

دو ماه صورتحساب بانکی (چک و پس انداز).

صورت‌حساب‌های بازنشستگی یا سایر دارایی‌هایی که ممکن است داشته باشید (401(k)، IRA، سهام، اوراق قرضه).

توضیح کتبی برای هرگونه سپرده یا خرید بزرگ در صورت حساب بانکی شما.

اظهارنامه برای هر منبع درآمد دیگری مانند تامین اجتماعی، نفقه یا نفقه فرزند.

خرید خانه با ارزش است، اما این روند می تواند طولانی باشد. انتظارات خود را از قبل تعیین کنید تا استرس شکار خانه خود را کاهش دهید.


چه مدت طول می کشد تا قرارداد خانه بسته شود؟

اگر در فرآیند خرید املاک و مستغلات هستید، تعجب خواهید کرد که چقدر طول می کشد تا قرارداد خانه را ببندید. چه برای خود خانه بخرید چه به عنوان سرمایه گذاری، مهم است که بدانید بسته شدن آن چقدر طول می کشد تا بتوانید برنامه ریزی را شروع کنید. 


توجه داشته باشید که بستن خانه به آخرین مرحله از فرآیند خرید خانه اشاره دارد. این چیزی است که پس از امضای قرارداد خرید با فروشنده اتفاق می افتد. برای اکثر خریداران، امضای قرارداد خرید، فرآیند نهایی کردن وام مسکن خود را با تمام مراحل مختلف از ارائه مدارک لازم تا انتظار برای تکمیل فرآیند پذیره نویسی و ارزیابی خانه آغاز می کند. 

به طور متوسط، روند بستن یک خانه 45 تا 50 روز و در برخی موارد تا 90 روز به طول می انجامد. با این حال، اگر خریدار نقدی شوید، این جدول زمانی می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد زیرا از نهایی شدن وام وام مسکن و مراحل ارزیابی فرآیند بسته شدن صرف نظر خواهید کرد. یک خریدار نقدی می تواند انتظار داشته باشد که یک خانه را در کمتر از 1-2 هفته ببندد. اکثریت قریب به اتفاق آن جدول زمانی با برنامه ریزی برای بازرسی خانه انجام می شود که خریدار را از وضعیت ملک و هرگونه تعمیرات لازم آگاه می کند. 



مرحله رسمی فرآیند بسته شدن - امضای مدارک - معمولاً فقط حدود یک ساعت طول می کشد. 

بنابراین، اگر یک جدول زمانی سریع ضروری است، ممکن است بخواهید به دنبال راه هایی برای تبدیل شدن به یک خریدار نقدی باشید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، همیشه حدود دو ماه فرصت دهید تا خانه را ببندید.  

اطلاعات و راهنمایی های لازم برای موفقیت در فرآیند خرید خانه را با جیب های بزرگ دریافت کنید. در مورد پیش پرداخت ها، بیمه صاحب خانه، وام دهندگان وام مسکن، بودجه بندی و البته نحوه خرید خانه بیاموزید . سفر خود را برای داشتن یک خانه جدید از امروز شروع کنید!