غول گرافیک دنیا فتوشاپ

غول گرافیک دنیا فتوشاپ

همه چیز در فتوشاپ و برنامه های ادوبی
غول گرافیک دنیا فتوشاپ

غول گرافیک دنیا فتوشاپ

همه چیز در فتوشاپ و برنامه های ادوبی

بهترین راهکارها برای فروش سریع ملک


اگر خانه خود را می فروشید، چه به تنهایی یا از طریق یک مشاور املاک، این احتمال وجود دارد که بخواهید در سریع ترین زمان ممکن فروش را انجام دهید. در اینجا چند ترفند وجود دارد که مشاوران املاک از آنها برای فروش سریع ملک استفاده می کنند. 



1. آنها حقیقت را به صورت آنلاین تکان می دهند

هنگامی که خریداران به دنبال خانه هستند، وب سایت های فهرست املاک و مستغلات معمولاً اولین جایی هستند که به آن نگاه می کنند. به دلیل رقابت بسیار زیاد برای به دست آوردن آن فروش، مشاوران املاک گاهی از ترفندهای کوچک زیرکانه برای جذب خریداران استفاده می کنند. برای مثال، اگر اخیراً یک خانه عالی در آن منطقه فروخته‌اند، عمدا فراموش می‌کنند که فهرست را حذف کنند. وقتی خریداران احتمالی تماس می گیرند، مشاور املاک به آنها اطلاع می دهد که "فراموش کرده اند" و در عوض آنها را وادار می کند تا خانه های مشابهی را که در آن منطقه می فروشند، ببینند. آنها همچنین از فتوشاپ و فیلترها برای روشن کردن عکس های فهرست استفاده می کنند تا جذاب تر به نظر برسد، ترفندی که هر کسی که خانه خود را می فروشد می تواند برای خود استفاده کند.


2. آنها با احساس فوریت عمل می کنند

مشاوران املاک همیشه با احساس فوریت عمل می کنند. هنگام نمایش یک خانه، آنها انرژی زیادی در مورد آنها دارند که باعث می شود خریداران احتمالی احساس کنند که تصمیمات باید به سرعت گرفته شود. آنها همچنین به سرعت به تماس ها و ایمیل ها پاسخ می دهند. این احساس فوریت به‌طور نامحسوسی بر خریداران احتمالی تأثیر می‌گذارد که بخواهند سریع عمل کنند، و پتانسیل آن‌ها را کاهش می‌دهد که هر تصمیمی برای خرید را حدس بزنند.


3. از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند

مشاوران املاک و مستغلات، فروشندگان هستند و مانند هر فروشنده دیگری، قدرت اینترنت را در یافتن مشتریان احتمالی می دانند. کارگزاران املاک و مستغلات از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر برای تبلیغ املاک مختلف استفاده می کنند. اگر به تنهایی خانه‌تان را می‌فروشید، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند راهی مفید برای دیدن اموال شما توسط افراد بیشتری باشند.


4. راه اندازی را روشن کنید

وقتی صحبت از صحنه‌پردازی به میان می‌آید - مانند نحوه چیدمان مبلمان در یک ملک - مشاوران املاک معمولاً اگر فکر می‌کنند که چیدمان کار نمی‌کند، سریع چیزها را مرتب می‌کنند یا قطعات جدیدی را وارد می‌کنند. اگر چند خانه باز داشته اید که ناموفق بوده اند، از آزمایش با صحنه های مختلف نترسید تا حس متفاوتی به ملک خود بدهید.


5. آنها برونگرا، دعوت کننده و خوب هستند

به عنوان فروشنده قبل از هر چیز، مشاوران املاک می دانند که تأثیرگذاری خوب چقدر مهم است - به همین دلیل است که آنها از راه خود برای برون گرا، دوستانه و دعوت کننده برای همه خریداران احتمالی تلاش می کنند. اگر در طول خانه های باز خود با مشکل مواجه شده اید، سعی کنید واقعاً از راه خود خارج شوید و از افرادی که برای دیدن ملک شما می آیند استقبال کنید. رفتار فروشنده می تواند تفاوت زیادی در خرید یا عدم خرید یک محصول ایجاد کند.


وقتی نوبت به فروش خانه می رسد - هر چه سریعتر بتوانید این کار را انجام دهید، بهتر است. درک گوتینگ ، یکی از بنگاه‌های املاک و مستغلات در ایندیاناپولیس، می‌گوید: «هرچه خانه طولانی‌تر در بازار باشد، احتمال دریافت پیشنهاد کمتری بیشتر می‌شود .


علاوه بر جنبه استراتژیک، ممکن است لازم باشد خانه خود را سریع بفروشید . شاید شما در بند پول نقد هستید یا نگران نگه داشتن خانه قدیمی موروثی هستید که صورت حساب های مالیاتی را جمع آوری می کند. یک طلاق ، یکی از اعضای خانواده نیازمند، یک نوزاد در راه - گاهی اوقات زندگی شما را به دنبال سریع ترین راه برای فروش خانه می فرستد.



آیا نیاز به فروش سریع خانه خود دارید؟

گزینه فروش ساده HomeLight را در نظر بگیرید. خانه خود را با قیمت رقابتی در کمتر از 10 روز، بدون کارمزد اضافی، کمیسیون نماینده یا کار مقدماتی بفروشید.


بیشتر بدانید

برای تخلیه خانه خود با عجله، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید برای خریداران جذابیت ایجاد کنید. گزینه‌های اصلی شما درخواست پیشنهاد نقدی، کار با یک نماینده برتر که خانه‌ها را سریع می‌فروشد، یا اینکه خودتان خانه را بفروشید - گزینه‌ای که به عنوان For Sale By Owner یا FSBO شناخته می‌شود .


ما نگاهی دقیق‌تر به گزینه‌های فروش شما خواهیم داشت و اینکه چرا پیشنهاد نقدی تقریباً همیشه سریع‌ترین راه برای بسته شدن است. اما از آنجایی که برخی از افراد ممکن است ببینند که فهرست کردن خانه‌شان گزینه بهتری است، ما همچنین به شما کمک می‌کنیم «۱۰۱ خانه‌فروشی» - یا اقداماتی را که می‌توانید برای جذب پیشنهاد در زمان کمتری انجام دهید، انجام دهید. در اینجا به هر یک از گزینه های فروش شما نگاهی می اندازیم.


محله ای که در آن پیشنهادهای نقدی زیادی برای املاک و مستغلات وجود دارد.

پیشنهاد نقدی در املاک چیست؟ در اینجا چیزی است که باید بدانید بیشتر بدانید

خانه ای که توسط مالک به فروش می رسد.

نحوه فروش خانه توسط مالک: راهنمای FSBO 2024 بیشتر بیاموزید


1. درخواست یک پیشنهاد نقدی

فرض کنید خانه خود را به کمال آماده می کنید، تنها در چند روز پیشنهادی را جذب می کنید و وارد مرحله پایانی فروش می شوید. این یک سناریوی رویایی فروشنده است، اما با این وجود، احتمالاً هفته ها یا حتی ماه ها از بسته شدن فاصله دارید .


هنگامی که یک خانه را فهرست می کنید، پیش بینی اینکه آیا پیشنهادی از خریدار نقدی دریافت خواهید کرد یا خریدار تامین شده از قبل واجد شرایط وام مسکن، دشوار است. اما با توجه به اینکه 80 درصد از خریداران اخیر هزینه خرید خانه خود را تامین کرده اند ، احتمال بیشتری وجود دارد که مورد دوم را ببینید .


با خریدار دارای سرمایه، مراحلی مانند بازرسی و ارزیابی وام دهنده به زمان اضافه می کند. طبق داده‌های شرکت Ice Mortgage Technologies، وام خریدار شما نیز باید پردازش شود، که در بازار امروز به طور متوسط ​​45 روز طول می‌کشد.


با وجود بهترین برنامه ریزی ها، فروش خانه به روش سنتی همیشه به اندازه کافی سریع نیست. خوشبختانه، شما گیر نکرده اید. به عنوان یک جایگزین، می‌توانید بیرون بروید و از یک سرمایه‌گذار املاک یا شرکت خرید خانه برای سرعت بخشیدن به کارها، پیشنهاد نقدی درخواست کنید .


مزایای فروش به سرمایه گذار یا شرکت خرید خانه


به جای اینکه به طور متوسط ​​23 روز صبر کنید، یک پیشنهاد تقریباً فوری دریافت کنید .

هیچ خطری وجود ندارد که وام مسکن خریدار شما از بین برود.

در هزینه های کمیسیون مشاور املاک صرفه جویی کنید .

از دردسر و هزینه تعمیرات بگذرید.

بسته شدن در عرض چند هفته یا حتی چند روز، در مقایسه با ماه هایی که ممکن است با خریدار تامین مالی شده طول بکشد.

به دلیل عدم مشارکت وام دهنده، یک خریدار نقدی می‌تواند سریع‌تر و در یک جدول زمانی کوتاه‌تر عمل کند و راحتی و اطمینان را برای فروشندگان فراهم کند.


شما باید مزایا را در مقابل امکان کاهش پیشنهاد بسنجید، زیرا سرمایه گذاران احتمالاً پیشنهاد خود را از روی احساسات افزایش نمی دهند و قصد دارند با ورق زدن یا اجاره خانه سود به دست آورند.


با این حال، وقتی هزینه‌های آماده‌سازی خانه را حذف می‌کنید - مانند تعمیر عرشه پوسیده یا نصب درب ورودی جدید - و هزینه‌های نماینده 5٪ تا 6٪ را در نظر می‌گیرید، ممکن است به مقدار مشابهی از یک خریدار نقدی دست پیدا کنید. همانطور که با یک فرآیند فهرست بندی سنتی انجام می دهید.


خانه خود را از طریق HomeLight بفروشید

وقتی از پلتفرم فروش ساده HomeLight درخواست یک پیشنهاد نقدی می‌کنید ، هرگز مجبور نخواهید بود که مراحل فهرست را طی کنید.


برای شروع فقط به یک پرسشنامه کوتاه پاسخ دهید . ما از شما چند سوال اساسی در مورد:


وضعیت خانه شما

چقدر کار نیاز دارد

جدول زمانی فروش شما

می‌توانید از تعمیرات و خانه‌های باز صرف نظر کنید و در عرض یک هفته یک پیشنهاد نقدی دریافت کنید.


بائوهان وو ، فروشنده ای که از Simple Sale برای فروش آپارتمان بلند خود استفاده کرد، این روند را سریع و بدون دردسر یافت. «[HomeLight] یک بازرسی بسیار منصفانه از خانه به من داد، هیچ پولی خارج کرد و سپس اساساً از من پرسید که چه زمانی می‌خواهم ببندم. همین بود. آسان به عنوان یک، دو، سه. بسته شدن از ابتدا تا پایان سه هفته و نیم بود که برای من عالی است. فراتر از انتظارم بود.»


آیا می دانید خرید خانه چه مراحلی دارد؟


زنی که چک لیستی برای فروش سریع ملک درست می کند

چک لیست فروش خانه: چه کسی را استخدام کنیم، چگونه آماده شویم، چه چیزی را جمع آوری کنیم بیشتر بدانید.


2. یک نماینده برتر استخدام کنید که خانه ها را سریع می فروشد

طبق داده‌های سال 2023 انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) ، 86 درصد از فروشندگان اخیر برای فروش خانه خود از یک مشاور املاک کمک گرفتند، بنابراین کار با یک نماینده همیشه یک راه معتبر است. اگر علاقه ای به دنبال کردن یک پیشنهاد نقدی ندارید، کارگزاران املاک ماهر عادت دارند به سرعت برای مذاکره در مورد تعمیرات مربوط به بازرسی خانه، مسائل مربوط به عنوان، و سایر مشکلاتی که در طول مسیر ظاهر می شوند، حرکت کنند.


برای ارتباط با نماینده ای در بازار خود با سابقه فروش سریع تر خانه ها نسبت به همتایان خود، از HomeLight استفاده کنید .


3. فروش توسط مالک

اگر یکی از اقوام، دوست یا همسایه‌ای دارید که می‌خواهد خانه شما را بخرد، فروش آن می‌تواند امکان‌پذیر باشد. فروش FSBO 7 درصد از فروش اخیر خانه را به خود اختصاص داده است .


گزینه FSBO شما را در کمیسیون یک نماینده فهرست (حدود 6٪ از قیمت فروش، بر اساس میانگین ملی ) صرفه جویی می کند. از جنبه منفی، شما می‌توانید قیمت‌گذاری، بازاریابی، کارهای آماده‌سازی، مرحله‌بندی، مذاکره قیمت و قراردادها را خودتان مدیریت کنید .


همچنین احتمالاً خانه خود را با قیمتی کمتر از زمانی که از یک نماینده باتجربه استفاده می کردید بفروشید. آمار NAR نشان می‌دهد که خانه‌های FSBO با قیمت متوسط ​​310,000 دلار در مقایسه با 405,000 دلار برای فروش به کمک نمایندگان فروخته می‌شوند. بنابراین شما همیشه می توانید FSBO را به عنوان یک گزینه روی میز نگه دارید، اما از معایب احتمالی آن آگاه باشید.


صاحب خانه ای که خانه خود را می فروشد و بین فروش FSBO یا با مشاور املاک تصمیم می گیرد

FSBO در مقابل مسکن: مزایا و معایب فروش خانه خود را کاوش کنید بیشتر بدانید

خانه ای که توسط مالک به فروش می رسد.

نحوه فروش خانه توسط مالک: راهنمای FSBO 2024 بیشتر بیاموزید

اینفوگرافیک HomeLight در مورد 3 تا از سریع ترین راه ها برای فروش خانه شما.

در مورد لیست تصمیم گرفتید؟ این مراحل را دنبال کنید

اگر تصمیم دارید خانه خود را فهرست کنید، مراحل زیر را برای کمک به فروش سریعتر آن انجام دهید.


1. در مورد قیمت فهرست استراتژیک باشید

برای فروش سریع خانه خود، خریداران را با قیمت مناسب جذب کنید. با تجزیه و تحلیل بازار مقایسه ای نماینده املاک خود شروع کنید که خانه شما را در برابر سایر املاک اخیراً فروخته شده یا فعال مشابه در فاکتورهایی مانند متراژ مربع، موقعیت مکانی و سن ارزیابی می کند.


ربکا استاپارد ، یک مشاور املاک برتر در آگوستا، جورجیا، نیز از خانه های رقبا بازدید می کند و لیست آنها را بررسی می کند، و سپس در مورد استفاده از لیست قیمت املاک فعال اما هنوز فروخته نشده برای کمک به برجسته شدن اموال مشتریانش بحث می کند.


او توصیه می‌کند : «بهتر است که با قیمت منصفانه فهرست کنید و تعدادی پیشنهاد دریافت کنید تا اینکه در بالای صفحه فهرست کنید و شاید یک پیشنهاد دریافت کنید.



کنجکاو خانه شما چه ارزشی دارد؟

تخمین فوری قیمت خانه املاک و مستغلات را از HomeLight به صورت رایگان دریافت کنید. ابزار ما سوابق خانه های اخیراً فروخته شده در نزدیکی شما، آخرین قیمت فروش خانه شما و سایر روندهای بازار را تجزیه و تحلیل می کند تا محدوده اولیه ارزش را در کمتر از دو دقیقه ارائه دهد.


برآورد را دریافت کنید

2. آشفتگی، تمیز کردن عمیق، و مسخ شخصیت

این تهدید سه گانه ای است که خریداران نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند: خانه ای که مانند یک بوم خالی تمیز، عاری از هرج و مرج و خنثی باشد. منظور ما اینجاست.


بهترین راه برای فروش سریع خانه من چیست؟


به گفته جی سی یانگ ، یکی از نمایندگان فهرست برتر و نویسنده چندین کتاب املاک، بهترین راه برای فروش سریع خانه بستگی به شرایط شما دارد.


به عنوان مثال، در یک طلاق که طرفین کمترین ارتباط را ترجیح می دهند، فروش سریع خانه به iBuyer می تواند گزینه خوبی باشد.


اگر ملکی دارید که دچار مشکل شده است یا خانه ای در معرض توقیف است، ممکن است برای فروش در بازار آزاد با مشکل مواجه شوید. در این موارد منطقی است که خریدار نقدی را پیدا کنید که مایل به خرید خانه شما باشد.


اگر می‌خواهید زمان فروش خانه خود را با خرید خانه جدید تعیین کنید، می‌توانید از خدمات تجارت خانگی استفاده کنید . این سرویس به شما کمک می کند تا قبل از فروش از سرمایه فعلی خانه خود برای خرید استفاده کنید تا بتوانید از داشتن دو وام مسکن جلوگیری کنید.


یانگ می‌گوید: «راه‌های زیادی برای فروش خانه‌تان وجود دارد، و بسیاری از این راه‌ها خانه‌تان را به سرعت می‌فروشند». او از نشستن با یک مشاور املاک برای بررسی گزینه های مختلف فروش در کنار یکدیگر حمایت می کند. به این ترتیب، یانگ پیشنهاد می کند، "شما می توانید تعیین کنید که کدام یک برای شما بهترین است، و ترجیح می دهید بر اساس آنچه که خالص می کنید، کدام را داشته باشید."


فروش به خریدار ملک فوری نقدی

طرفداران

شما می توانید در کمتر از 7 روز تعطیل کنید.

نیازی نیست نگران تعمیرات یا آماده سازی خانه باشید.

خطر شکست معامله شما کمتر است.

منفی

احتمالاً با قیمتی کمتر از آنچه در بازار آزاد به دست می آورید، خواهید فروخت.

برخی از خریداران نقدی مردم را برای فروش تحت فشار قرار می دهند.

فضای کمی برای مذاکره در مورد پیشنهاد وجود دارد.

اگر اولویت اصلی شما صرفاً خروج از وام مسکن است، یک خریدار نقدی می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. خریداران نقدی می توانند خانه شما را به سرعت خریداری کنند، و اغلب مایل به خرید خانه هایی هستند که در غیر این صورت فروش نمی رفتند، از جمله خانه هایی که مشکلات عمده ای مانند آسیب آب یا شکستگی پایه دارند. 


اما این شرکت ها سرمایه گذاران املاک و مستغلات هستند. آنها املاک مضطرب را می خرند تا آنها را برای کسب سود مجدد بفروشند، بنابراین تا حد امکان هزینه کمتری می پردازند.


ما با یک صاحب خانه صحبت کردیم که خانه خود را به HomeVestors (همچنین به عنوان "خانه های زشت می خریم") به قیمت 60000 دلار فروخت. از آنجایی که شرایط بازار در آن زمان بسیار مساعد بود، شرکت خانه را دو ماه بعد به قیمت 116000 دلار با کمترین تعمیر فروخت.


صاحب خانه به فروش سریعی که می خواست دست یافت، اما با کمی وقت اضافی می توانست 56000 دلار بیشتر بفروشد!


فروش به یک خریدار نقدی ممکن است منطقی باشد اگر با سلب مالکیت روبرو هستید، اموال شما به شدت مضطرب است یا با مستاجران بدی سروکار دارید. با این حال، ما به شدت توصیه می کنیم قبل از پذیرش یک پیشنهاد، چندین پیشنهاد از خریداران مختلف نقدی دریافت کنید. این به شما قدرت مذاکره بیشتری می دهد و اطمینان حاصل می کند که هر شرکت بهترین پیشنهاد خود را به جلو ارائه می دهد.


فروش به خریدار نقدی چگونه کار می کند؟



فروش به iBuyer

طرفداران

می توانید ظرف دو هفته یا کمتر تعطیل کنید.

نیازی نیست خانه خود را آماده کنید، مذاکره کنید، یا برای نمایش آماده شوید.

iBuyer معمولاً یک پیمانکار برای تعمیرات فراهم می کند.

منفی

پیشنهاد اولیه iBuyer اغلب بسیار کمتر از پیشنهاد نهایی است.

شما معمولا نمی توانید در مورد قیمت فروش مذاکره کنید.

شما معمولاً حداقل 5 درصد هزینه خدمات را پرداخت می کنید.

اگر خانه ای در وضعیت نسبتاً خوبی دارید، iBuyer می تواند به شما کمک کند خانه خود را در کمتر از دو هفته بفروشید و به طور کلی نسبت به خریدار نقدی به ارزش بازار بسیار نزدیک تر بپردازید.


برخلاف سرمایه گذاران نقدی، که به دنبال املاک مضطرب هستند که می توانند برای سود کلان از آن استفاده کنند، iBuyers معمولا خانه هایی را در شرایط نسبتاً خوب که قابل مقایسه با سایر خانه هایی است که در آن منطقه می فروشند، انتخاب می کنند. این بدان معناست که آنها خانه هایی با اندازه زمین معمولی (بزرگتر از 1.5 هکتار) و قیمتی که در محدوده معینی برای مترو قرار می گیرد، می خرند.


iBuyers در حال حاضر تنها در نیمی از ایالات متحده فعالیت می کند. آنها عمدتاً به شهرهای بزرگ با بازارهای املاک و مستغلات سالم و تمرکز بیشتری از خانه های مسکونی برای فروش می چسبند.


برای افزایش درآمد، iBuyers معمولاً حدود 5٪ از قیمت خرید را هزینه خدمات دریافت می کند. اما این هزینه‌ها بسته به میزان کار آماده‌سازی مورد نیاز خانه و مدت زمانی که iBuyer فکر می‌کند برای فروش مجدد طول می‌کشد، می‌تواند تا 10 درصد یا بیشتر افزایش یابد.


فروش به iBuyer چگونه کار می کند؟


  • خانه خود را در بازار آزاد فهرست کنید
  • طرفداران
  • احتمالاً پول بیشتری برای خانه خود دریافت خواهید کرد.
  • شما یک نماینده دارید که نماینده شما در مذاکرات باشد.
  • نماینده شما می تواند به شما یک ارزیابی رایگان خانه بدهد تا بدانید خانه شما چقدر ارزش دارد.
  • منفی
  • فروش خانه شما ممکن است بیشتر طول بکشد.
  • شما 4 تا 6 درصد در کمیسیون های مشاور املاک پرداخت می کنید.
  • ممکن است نیاز به تعمیر یا تمیز کردن خانه خود داشته باشید تا آن را برای بازار آماده کنید.

اگر می خواهید سریع با بیشترین پول بفروشید، فروش در بازار آزاد را در نظر بگیرید. اگرچه میانگین روزهای موجود در بازار (از درج تا بسته شدن) برای همه خانه ها 67 روز است، اما امکان فروش بسیار سریعتر وجود دارد.


جی سی یانگ، که نزدیک به یک دهه تجربه فروش خانه در آستین و تگزاس شمالی دارد، می‌گوید که اگر خریدار پول نقد بیاورد، «بسته شدن می‌تواند به محض دریافت عنوان کار و اسناد HOA اتفاق بیفتد - یا هفت تا ده روز. جمع."


یانگ خاطرنشان می کند که بسیاری از خریداران قبل از ارائه پیشنهادات، به طور کامل توسط وام دهندگان خود تعهد می گیرند و به آنها اجازه می دهد 14 تا 17 روز پس از امضای قرارداد بسته شوند - تقریباً همان مدت زمانی که برای فروش به iBuyer طول می کشد .


اگر نیاز به فروش سریع دارید، مشاور املاک مناسب رویکرد خود را برای تسریع روند تنظیم می کند.


حتی ممکن است یک مشاور املاک پیشنهاد دهد که چندین تاکتیک را برای اطمینان از بسته شدن سریع‌تر دنبال کنید، مانند درخواست پیشنهادات نقدی از خریداران شخص ثالث و استفاده از iBuyer به عنوان پشتیبان. برخی از بنگاه‌های املاک محلی حتی فروش خانه شما را با پیشنهاد خرید خود تضمین می‌کنند، اگر در غیر این صورت به فروش نرسد.


⚡ آیا می خواهید نمایندگان املاک و مستغلات با عملکرد بالا را در نزدیکی خود پیدا کنید؟ به این پنج سوال پاسخ دهید تا با نمایندگان محلی که فقط با 1.5٪ کارمزد فهرست کار می کنند مطابقت پیدا کنید. نمایندگان شرکت‌های تخفیف‌دهنده برتر و مارک‌های بزرگ مانند کلر ویلیامز و RE/MAX را مقایسه کنید.


برای خرید قبل از فروش از یک سرویس معاملاتی استفاده کنید

طرفداران

  1. شما می توانید تاریخ حرکت خود را کنترل کنید.
  2. در حین فروش نیازی به پرداخت دو وام مسکن ندارید.
  3. اگر خانه شما را در مدت زمان فهرست بندی به فروش نرساند، شرکت تجاری، خانه شما را می خرد.
  4. شما می توانید یک پیشنهاد نقدی در یک خانه جدید ارائه دهید و پیشنهاد خود را برای فروشندگان جذاب تر کنید.

منفی

شما به اندازه 6 درصد هزینه خدمات پرداخت می کنید.

ممکن است تا زمانی که خانه قدیمی شما به فروش نرسد، اجاره خانه جدید خود را بدهکار باشید.

ممکن است شرکت از شما بخواهد که با نمایندگان یا وام دهندگان خود کار کنید.

خدمات خرید و فروش خانگی می تواند به شما کمک کند هنگام نقل مکان از یک خانه به خانه دیگر سریع بفروشید.


زمانی که خانه ای را می فروشید و می خرید، به ندرت پیش می آید که تاریخ های پایانی کاملاً مطابقت داشته باشند. مطالعه ای توسط Clever نشان داد که 74٪ از فروشندگان خانه نگران هستند که فروش خانه آنها بیش از حد طول بکشد و 58٪ از این نگرانند که زمان بندی باعث شود خرید بعدی خانه آنها از بین برود. یک سرویس تجاری می تواند این نگرانی ها را کاهش دهد. 


این شرکت ها قبل از فروش، پول خرید خانه جدید را در اختیار شما قرار می دهند. پس از نقل مکان، آنها به شما کمک می کنند خانه خود را در بازار آزاد فهرست کنید، جایی که بیشترین شانس را برای فروش با دلار بالا دارد. اکثر شرکت ها وام های بدون بهره را برای پوشش تعمیرات و بهبودهای جزئی ارائه می دهند تا به شما کمک کنند پتانسیل فروش خانه خود را به حداکثر برسانید.


اگر خانه شما در مدت زمان فهرست بندی (معمولاً 3 تا 4 ماه) به فروش نرسد، شرکت تجاری آن را به مبلغی خریداری می کند که شما از قبل با آن موافقت کرده اید. این پیشنهاد نقدی پشتیبان معمولاً کمتر از آنچه در بازار دریافت می کنید است، اما به شما اطمینان فروش تضمین شده را می دهد.


ارائه‌دهندگان تجارت تا 6 درصد هزینه خدمات را دریافت می‌کنند که تقریباً همان مبلغی است که به یک مسکن می‌پردازید . بسته به شرکت، ممکن است مجبور شوید خانه جدیدتان را تا زمانی که خانه قدیمی‌تان فروخته شود، اجاره بپردازید. این هزینه ها و هزینه ها به طور خودکار از درآمدهای شما در زمان بسته شدن کسر می شود.


خرید و فروش با خدمات تجاری چگونه کار می کند؟


5 نکته برای فروش سریع خانه


یه نماینده عالی بگیر مشاور املاکی که در بازار محلی شما تجربه دارد می تواند به شما در مورد نحوه قیمت گذاری خانه خود و آماده سازی آن برای فروش در بازار در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی کند.

به دنبال خریدار با تامین مالی مطمئن باشید. تأخیر در فروش اغلب به دلیل مسائل مالی در سمت خریدار است. به دنبال خریداران بالقوه ای باشید که در فرآیند پذیره نویسی وام ادامه دارند، می توانند تمام پول نقد را بپردازند یا پیشنهادی بدون موارد احتمالی زیاد داشته باشند.

قیمت درخواستی رقابتی تعیین کنید. قیمت گذاری کمی کمتر از ارزش بازار می تواند به خانه شما کمک کند تا سریعتر حرکت کند، اما زیاد افراط نکنید. قیمت بسیار پایین ممکن است باعث شود خریداران فکر کنند که یک مشکل پنهان در خانه شما وجود دارد. از مشاور املاک خود برای تجزیه و تحلیل بازار مقایسه ای بخواهید تا ببینید خانه های مشابه در منطقه شما به دنبال چه چیزی هستند و قیمت درخواستی مناسبی را تعیین کنید.

بررسی های لازم را از قبل شروع کنید و مسائل را فاش کنید. قبل از ثبت نام ملک خود در بازار، یک بازرسی خانه را سفارش دهید. در مورد افشای فروشنده خود دقیق باشید. از نماینده خود بخواهید بسته ای از اسناد را برای ارسال به افراد علاقه مند آماده کند. برای حل مشکلاتی که ممکن است انتقال عنوان را به تأخیر بیندازند، قبل از فهرست کردن، با یک شرکت مالکیت همکاری کنید .

خانه خود را در بهترین نور خود نشان دهید. برای جذب خریداران، اقلام شخصی را حذف کرده و قبل از نمایش خود تمیز کنید. مشاور املاک جی سی یانگ تخمین می‌زند که برخی از خانه‌ها در بازار تگزاس شمالی او با سرمایه‌گذاری 200 تا 400 دلاری در خدمات نظافت، می‌توانند 10 تا 15 درصد بیشتر بفروشند.

بهترین شرکت ها را برای فروش سریع خانه خود بر اساس ایالت پیدا کنید

بسیاری از خدمات ملی در همه جا در دسترس نیستند، بنابراین باید بررسی کنید که کدام یک در منطقه شما هستند.


شرکت های محلی فعال در یک منطقه یا ایالت نیز ممکن است انتخاب خوبی باشند. این خریداران محلی اغلب دانش بسیار خوبی از بازار املاک و مستغلات محلی دارند و ممکن است خدمات شخصی تری ارائه دهند.


روی ایالت یا شهر خود در زیر کلیک کنید تا شرکت های نزدیک شما را پیدا کنید که می توانند خانه شما را سریع بخرند.


(تقریبا) همه چیز باید برود

خداحافظ انبوه مجلات، آشغال‌های پراکنده روی میزها، و اقلام درهم و برهم که فضای کف شما را می‌خورند - وقت آن است که با انتقام‌جویی شلوغ کنید . این اقدام به تنهایی می تواند بیش از 8000 دلار به ارزش خانه شما در فروش مجدد بیافزاید .


یک لوح تمیز ایجاد کنید

متعصبان ورزش، کلکسیونرهای Beanie Baby و علاقه مندان به اتاق های مضمون: فروش خانه زمانی نیست که اجازه دهید شخصیت شما بدرخشد.


با کنار گذاشتن عکس های خانوادگی، نمادهای مذهبی و یادگاری های ورزشی، خانه خود را بی شخصیت کنید . Trisha Roe از Designing Impressions، یک استیج‌ر حرفه‌ای دارای مجوز در Sturgis، داکوتای جنوبی، می‌گوید: این اقلام می‌توانند حواس خریداران را پرت کنند و باعث می‌شوند که بیشتر در مورد شما و کمتر در مورد خودشان در فضا فکر کنند .


اگر نمی خواهید یک واحد جداگانه اجاره کنید، اقلام خود را به طور مرتب در زیرزمین، گاراژ یا سوله نگهداری کنید.


پاک کن (و گردگیری... و جاروبرقی) را بشکنید

حتی زمانی که سریع می فروشید، زمانی را برای تمیز کردن آن طوری که قصد دارید اختصاص دهید. اگر خریداران هنگام ورود با بوی جوراب باشگاه و سینک پر از ظروف کثیف مواجه شوند، نمی توانید انتظار دریافت سریع پیشنهاد را داشته باشید.


فراتر از مرتب سازی اولیه بروید. مطمئن شوید که کف‌ها خراشیده نشده باشند و پنجره‌ها برق نزنند. همیشه قبل از نمایش جاروبرقی بکشید و دستمال مرطوب کلروکس را در دسترس داشته باشید تا با عجله تازه شود.


اگر زمان یا تمایلی برای کثیف کردن دستان خود ندارید، یک سرویس نظافتی استخدام کنید . نظافت عمیق از حدود 100 دلار برای خانه ای کوچکتر از 1000 فوت مربع تا بیش از 300 دلار برای خانه بزرگتر از 3000 فوت مربع شروع می شود.


یک در قدیمی که در لیست مواردی است که قبل از فروش خانه باید تعمیر شود.

چگونه قبل از فروش خانه خود بر روی راه حل های مناسب تمرکز کنید بیشتر بدانید

نمایش تصویری از چسباندن قاب پنجره در خانه

این 7 مورد را هنگام فروش خانه خود اصلاح نکنید بیشتر بدانید

3. تعمیرات سریع انجام دهید (اما بیش از حد بازسازی نکنید)

هنگامی که قصد دارید خانه خود را سریع بفروشید، آخرین چیزی که نیاز دارید این است که با یک پروژه بازسازی سر و کار داشته باشید . از نماینده خود در مورد اصلاحات لازم برای پاک کردن بازرسی خانه بپرسید، مانند:


آسیب آب

مسائل ساختاری

سقف قدیمی یا آسیب دیده

مشکلات لوله کشی

یک سیستم الکتریکی آسیب دیده

آلودگی به حشرات یا آفات

مشکلات سیستم HVAC

برخی از ایالت ها از بازرسان می خواهند که موارد خاصی را بررسی کنند . مت اشتاینهاوزن ، بازرس مستقل خانه از سال 1999 در لینکلن، نبراسکا، که دارای رتبه A+ از Better Business Bureau است، می‌گوید، برای مثال، قانون نبراسکا الزام می‌کند که یک خانه باید آشکارسازهای دود و مونوکسید کربن در هنگام فروش داشته باشد. .


بسته به اینکه خریدار از وام معمولی یا دولتی استفاده می کند، وام دهنده خریدار نیز ممکن است الزامات خاصی داشته باشد. وام های VA، FHA یا USDA از نظر نیاز متفاوت هستند، اما به طور کلی، این وام ها شامل موارد زیر است:


بدون رنگ بر پایه سرب

نرده ها را روی پله ها یا پله ها محکم کنید

پریزهای ارتقا یافته

پنجره های اتاق خواب با دسترسی به بیرون در مواقع اضطراری

بدون بازسازی بدون مجوز

عدم تجاوز به اموال همسایه

فراتر از آن، تاکید کنید که خانه روشن، روشن و تمیز است. حتی چند صد دلار و کمی گریس آرنج می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. با اجازه زمان، در اینجا برخی از راه حل هایی وجود دارد که نمایندگان برتر توصیه می کنند:


فرش ها را تازه یا جایگزین کنید

اگر فرش‌های شما کهنه، کثیف، پاره یا لکه‌دار نیستند، یک تمیز کردن حرفه‌ای می‌تواند آن‌ها را جدید جلوه دهد. یک قالیشویی از Home Depot با حدود 39 دلار در روز اجاره کنید ، یا یک متخصص را با حدود 180 دلار برای یک خانه سه خوابه استخدام کنید .


تعویض 2000 فوت مربع فرش حدود 3 تا 11 دلار در هر فوت مربع هزینه دارد که شامل فرش، نصب و پشتیبان می شود. سایه خنثی از فرش را امتحان کنید تا برای بزرگترین استخر خریدار جذاب باشد.


کفپوش های چوبی را صاف و جلا دهید

پرداخت مجدد کفپوش های چوبی ، صرف نظر از نوع چوب، حدود 1900 دلار هزینه دارد . همچنین می‌توانید کف‌پوش‌های چوبی را که ساییدگی و پارگی را از طریق سایش نشان می‌دهند، تازه کنید ( حدود 450 تا 750 دلار برای یک اتاق 12×12 فوت). از یک کفپوش حرفه ای بخواهید که لاک بزند تا کف ها بعد از آن درخشان شوند، یا خودتان آن پروژه را با میانگین 35 دلار برای هر گالن پولیش، به علاوه حدود 45 دلار برای لوازم انجام دهید.


دیوارها را لمس کنید یا دوباره رنگ کنید

اگر دیوارهای شما در اینجا یا آنجا یک تراشه دارند (و می توانید رنگ را مطابقت دهید)، احتمالاً می توانید خودتان با آن پروژه مقابله کنید. اتاقی که تاریک یا قدیمی به نظر می رسد را با حدود 2 تا 6 دلار به ازای هر فوت مربع یا تقریباً 150 تا 2000 دلار برای هر اتاق دوباره انجام دهید . یک سایه خنثی مانند خاکستری Agreeable Grey توسط Sherwin-Williams، Kilim Beige توسط Sherwin-Williams یا Penthouse by Clare انتخاب کنید.


یک کلید دیمر یا یک ترموستات جدید نصب کنید

به گفته Lowe's، یک سوئیچ دیمر به ایجاد روحیه در یک اتاق خانوادگی، اتاق غذاخوری یا حتی اتاق خواب کمک می کند، به علاوه عمر لامپ های شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند در مصرف برق صرفه جویی کنید. قیمت ها از حدود 15 دلار به ازای هر سوئیچ شروع می شود ، به علاوه لوازمی مانند سیم کش و صفحه دیواری (در صورت نیاز).


فروشگاه خانگی یک راهنمای گام به گام برای نصب خودتان ارائه می دهد، اما اگر با آن راحت نیستید یا سیم کشی خانه شما با دستورالعمل ها سازگار نیست، باید یک برقکار استخدام کنید.


در مورد ترموستات، خریداران آگاه به انرژی، انعطاف پذیری یک ترموستات قابل برنامه ریزی را دوست دارند که کمتر از 50 دلار قیمت دارد و مدرن و شیک به نظر می رسد.


درزگیری در اطراف سینک و وان را دوباره انجام دهید

Home Depot یک راهنمای گام به گام برای حذف و جایگزینی درزگیرهای کثیف، کپک زده یا کثیف دارد. این پروژه می تواند کمتر از 50 دلار برای لوازمی مانند درزگیری، یک خراش دهنده رنگ و یک چاقوی کاربردی هزینه داشته باشد.


کپک ها را در دوغاب حمام سفید کنید

کارشناسان توصیه می‌کنند که با ترکیبی از آب و سفیدکننده یا پاک‌کننده‌هایی مانند CLR یا Bar Keepers Friend مالش دهید ، که همچنین می‌تواند لکه‌های آب سخت، رسوبات معدنی، کف‌های صابون و تازه کردن وسایل فولادی ضد زنگ را برطرف کند.


فنر برای دستگیره های کابینت، لولاها و دستگیره های درب جدید

اینها حس تازه و جدیدی را با هزینه کم ایجاد می کنند. قیمت ها بسته به مواد متفاوت است، اما انتظار می رود برای یک مجموعه 10 دستگیره در Home Depot از 10 تا 130 دلار بپردازید .


لوازم خانگی را به روز کنید (اگر توانایی مالی دارید)

فولاد ضد زنگ محبوب ترین پرداخت است . به روز رسانی لوازم خانگی شما (از جمله یخچال، مایکروویو، برد و ماشین ظرفشویی) به طور متوسط ​​2100 تا 5400 دلار هزینه دارد .


قیمت ها بسته به ویژگی هایی مانند بهره وری انرژی متفاوت است. جنرال الکتریک 30 اینچ 5.3 مکعب. به عنوان مثال ، محدوده الکتریکی کشویی با فر خود تمیز شونده از فولاد ضد زنگ ، حدود 1500 دلار قیمت دارد.


نماینده شما همچنین می تواند به شما توصیه کند که کدام تعمیرات بر اساس قیمت شما ارزشمند است. استاپارد اخیراً خانه‌ای را فروخت که در آن حصاری تنها بخشی از حیاط را محصور کرده بود. اگرچه در ابتدا فکر می کرد که فروشنده ممکن است مجبور شود برای محصور کردن کل حیاط هزینه کند، اما فضای داخلی خانه به قدری خوب بود که به راحتی بهتر از رقبا نشان می داد، بنابراین به فروشنده گفت که حصار را همانطور که هست رها کند.


او به اشتراک می‌گذارد: «این برای خانه، چیزهایی که می‌خواهید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید و چیزهایی که نمی‌خواهید بسیار موقعیت‌ساز است».


راهنمای تجدید نظر محدود خانه آجر قرمز

Curb Appeal: A One-Stop Guide for Essential Repairs and Upgrades بیشتر بیاموزید

یک خانه برای فروش با جذابیت محدود.

32 راه برای تقویت درخواست محدودیت برای فروش خانه بیشتر بیاموزید

4. جذابیت محدود خود را بهبود بخشید

نمای بیرونی خانه شما چیزی است که خریداران اولین برداشت خود را از آن می گیرند، بنابراین افزایش جذابیت محدود شما بخش مهمی از آماده سازی خانه شما برای فروش است. اقدامات ساده ای مانند رنگ آمیزی درب ورودی، به روز رسانی روشنایی در فضای باز، یا افزودن مالچ تازه به تخت های باغ می تواند به طور قابل توجهی جذابیت زیبایی شناسی خانه شما را افزایش دهد.


به یاد داشته باشید، هدف از بهبود جذابیت این است که خانه شما را در نگاه اول جذاب و جذاب کنید. تعمیر و نگهداری منظم، مانند چمن زنی و چنگ زدن برگ ها، باید تا زمانی که خانه فروخته شود، ادامه داشته باشد. تزیینات فصلی نیز می توانند حس خوشامدگویی را به شما اضافه کنند، اما آنها را با سلیقه و مینیمال نگه می دارند.


نمای بیرونی خانه شما انتظار و جذابیت ایجاد می کند، و یک بیرون مرتب نیز به خریداران نشان می دهد که به طور کلی از خانه خود مراقبت کرده اید.


5. خانه را برای تقویت تصورات خریداران آماده کنید

استیجینگ به طور استراتژیک مبلمان و سایر وسایل تزئینی را مرتب می کند تا ویژگی های خانه را به رخ بکشد. به گفته NAR، 81 درصد از نمایندگان خریداران می گویند که صحنه سازی باعث می شود خریداران راحت تر تصور کنند که در یک خانه زندگی می کنند.


کارشناسان صحنه سازی این پیشنهادات را به اشتراک می گذارند:


مبلمان را بردارید. اتاق نشیمن را به یک مبل و میز برجسته یا اتاق خواب را به تخت و دو میز خواب کوچکتر کنید تا اتاق ها بزرگتر به نظر برسند.

کمدها را نیز کم کنید تا «اتاق تنفس» برای لباس، حوله و ملحفه ایجاد شود.

کتاب‌ها، دی‌وی‌دی‌ها، اسباب‌بازی‌ها، بالش‌ها و پتوهایی را که به طور منظم استفاده نمی‌شوند، ذخیره کنید.

رومیزی ها را ساده نگه دارید. به عنوان مثال، فقط یک لامپ را روی میز خواب بگذارید.

ظروف، ظروف، لیوان‌ها و ظروف فصلی که کمتر استفاده می‌شوند را دور بریزید. توستر و وسایل مورد نیاز را در داخل کابینت ها قرار دهید.

پنجره ها را باز کنید تا نور طبیعی وارد شود.

محصولات تازه را به یک سبد یا سازمان دهنده در آشپزخانه اضافه کنید تا رنگ دلپذیری داشته باشید، اما به یاد داشته باشید که کمتر، بیشتر است.

یک نوار معطر از صابون اسطوخودوس را برای عطر و رنگ ملایم در حمام قرار دهید و با حوله‌های سفید کرکی بپوشانید.

با گیاهان سبز رنگی مانند سرخس یا گل های رنگارنگ در گلدان ها لهجه ای دلپذیر به اتاق خود اضافه کنید.

استاپارد یادداشت‌های چسبناکی را روی اقلام موجود در خانه مشتریانش قرار می‌دهد که نشان می‌دهد چه چیزی را بسته‌بندی کند و چه چیزی را برای عکس‌ها و نمایش‌ها نمایش دهد. او از زمانی که یکی همه چیز را بسته بندی کرد، چنین نشانه هایی را به مشتریان می دهد. او می‌گوید: «در آن نقطه یاد گرفتم که چیزهایی را که در آن نقطه خوب به نظر می‌رسند، ذکر کنم. "گاهی اوقات من حتی پرسیده ام، "می توانید چند قفسه شناور را همین جا اضافه کنید؟"


6. عکس های حرفه ای املاک بگیرید

بیشتر از هر زمان دیگری، شکارچیان خانه وقتی آماده خرید هستند، فهرست خانه‌ها را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی مرور می‌کنند. آمار NAR نشان می‌دهد که همه خریداران اخیر از اینترنت برای جستجوی خانه استفاده می‌کنند و 41 درصد به عنوان اولین گام به املاک آنلاین نگاه می‌کنند.


عکس‌های حرفه‌ای که واضح و واضح هستند می‌توانند به شما کمک کنند سریع‌تر و پول بیشتری بفروشید. بر اساس گزارش NAR در سال 2023، 85 درصد از خریداران ، عکس‌های فهرست‌شده را «بسیار مفید» رتبه‌بندی می‌کنند. بسیاری از نمایندگان، عکاسی حرفه ای را به عنوان بخشی از خدمات فهرست خود شامل می شوند.


7. به نوشتن شرح فهرستی که فروش دارد کمک کنید

کیت دگنان ، یکی از نمایندگان برتر در منطقه تولدو، اوهایو، می‌گوید گفتن یک داستان در فهرست شما پیشنهادهایی را ایجاد می‌کند : «فهرست شما باید توصیفی، گرم و دعوت‌کننده باشد.»


از مهره‌ها و پیچ‌ها مانند متراژ مربعی که MLS (یا خدمات فهرست‌بندی چندگانه ) در فیلدهای داده خود بارگیری می‌کند، صرفنظر کنید و لوازم خانگی با نام تجاری و پرداخت‌های خاص را ذکر کنید. تصویری از خانه خود را با توصیف یک پاسیو آماده برای آشپزی تابستانی یا سرگرمی نقاشی کنید.


همچنین هر امتیازی مانند حمل و نقل، خرید، تجارت یا جاذبه های اطراف را برجسته کنید. استاپارد به مدارس نزدیک اشاره می‌کند، و همچنین به فضای ذخیره‌سازی خانه و ارتقاهای اخیر اشاره می‌کند. اگر فروشنده سقف یا تهویه مطبوع قدیمی تری دارد، ذکر گارانتی خانه مشوق دیگری است که به آرامش خاطر اضافه می کند.



در حالی که هیچ قرص جادویی وجود ندارد، شما می توانید برای فروش یک ملک یک شبه مصرف کنید، اما اگر این نکات را دنبال کنید، می توانید در فروش هر چه سریعتر ملک خود فعال باشید.

  • در مورد استراتژی قیمت گذاری و احتمال فروش به فروشندگان مشاوره دهید: نمایندگان می توانند از سرعت فروش برای کمک به مشتریان خود برای تعیین اهداف و انتظارات واقع بینانه در مورد قیمتی که خانه آنها می تواند داشته باشد استفاده کنند. نمایندگان می توانند نشان دهند که چگونه تغییرات قیمت بر به موقع بودن یک پیشنهاد تأثیر می گذارد و مشتریان خود را به سمت ایجاد تعادل ایده آل بین قیمت درخواستی و روزهای موجود در بازار راهنمایی می کنند.
  • ارائه فهرست‌بندی را با بینش‌های قیمت‌گذاری افزایش دهید: نمایندگان می‌توانند از سرعت فروش برای شناسایی قیمت فهرست املاک ایده‌آل برای یک ملک خارج از بازار استفاده کنند. با تجهیز خود به مدل‌های قیمت‌گذاری دقیق و مبتنی بر داده‌ها بر اساس پیش‌بینی‌کننده‌های بازار اثبات شده، نمایندگان می‌توانند فهرست‌های بیشتری را برنده شوند.
  • از سرعت فروش برای کمک به خریداران در مذاکرات استفاده کنید

در سایت Fastexpert در رابطه با فروش سریع ملک اینچنین توضیح می دهد:

فروش سریع یک معامله ملکی است که در آن فروشنده باید ملک خود را به سرعت بفروشد، معمولاً در یک بازه زمانی کوتاه از چند هفته تا چند ماه. ممکن است فروشنده به دلیل مشکلات مالی، طلاق، انتقال شغل یا دلایل دیگر نیاز به فروش سریع داشته باشد. در یک فروش سریع، فروشنده معمولا ملک را کمتر از ارزش بازار قیمت گذاری می کند تا خریداران را به سرعت جذب کند و پیشنهاداتی ایجاد کند. خریدار همچنین ممکن است نیاز به حرکت سریع و تامین مالی برای خرید ملک داشته باشد. فروش سریع می تواند به نفع هر دو طرف باشد، زیرا به فروشنده اجازه می دهد ملک را به سرعت بفروشد و خریدار ملکی را با قیمتی کمتر از آنچه که در غیر این صورت می تواند پیدا کند، خریداری کند.